دوشنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۲

وثوق نیا:

گواهی استاندارد 6 جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی در سال 1401 دریافت شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از دریافت گواهی استاندارد 6 جایگاه CNG سازمان تاکسیرانی از سازمان ملی استاندارد در سال 1401 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمدرضا وثوق نیا اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جایگاه های CNG سازمان تاکسیرانی، گواهی استاندارد 6 جایگاه معلم، نواب، باهنر، جمهوری، امیدی و انقلاب پس از رفع آیتم های 16 گانه فوق بحرانی اداره استاندارد دریافت شد.

وی ادامه داد: هر ساله جایگاه های سی ان جی سازمان تاکسیرانی به منظور همخوانی با قوانین جدید استاندارد و رفع عیوب توسط بازرسان اداره کل استاندارد مورد بازدید قرار می گیرد و سازمان تاکسیرانی موظف است نسبت به رفع ایرادات سیستم ایمنی این جایگاه ها مطابق با آخرین قوانین و مقررات استاندارد اقدام کند.

وثوق نیا یادآور شد: پس از بازدید بازرسان سازمان ملی استاندارد از 6 جایگاه CNG و دریافت گزارش آنان، نسبت به خرید 2 عدد سنسور شعله و یک عدد سنسور دود برای جایگاه جمهوری با صرف هزینه ای افزون بر پانصد میلیون ریال و رفع ایرادات نازل ها، دیسپنسرها، شلنگ ها، سیستم ایمنی و نشتی های بسیار جزئی در جایگاه های دیگر اقدام و گواهی استاندارد این جایگاه ها برای سال 1401 دریافت شد.

وثوق نیا تأکید کرد: با دریافت گواهی استاندارد 6 جایگاه CNG در سال 1401 دریافت گواهی استاندارد برای جایگاه های صیاد شیرازی و نوروزیان پس از اعلام سازمان ملی استاندارد در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه گفت: سازمان تاکسیرانی دارای 8  جایگاه سی ان جی در سطح شهر است که روزانه در حدود 15 هزار خودرو در این جایگاه ها سوختگیری می کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط