پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

افتتاح ایستگاه آتش نشانی گامی در جهت توسعه ناحیه اندیشه

همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی روز پنج شنبه 7مهر مصادف با روز ایمنی وآتش نشانی ، آیین افتتاح ایستگاه شماره 10آتش نشانی ناحیه منفصل شهری اندیشه با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار، مهدی صباغی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران استانی و مدیران شهری در ناحیه اندیشه برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی، شهردار قزوین در این مراسم اظهار کرد: این ایستگاه در زمینی با مساحت ۸۷۰ متر مربع و بنایی با ۵۲۰ متر مربع و ۳ دستگاه ماشین آلات و با ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در روند امداد و نجات افتتاح شد.  در هفته های آتی شاهد افتتاح پروژه ها ی بعدی خواهیم بود با این امید که حلاوت و شیرینی آن را در کام مردم ببینیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ تمام اهتمام خود را برای آماده سازی ۳۹ پروژه نیمه تمام شهرداری گذاشتیم و بعد از ۶ ماه شروع به افتتاح پروژه های شهری کردیم.

شهردار قزوین با اشاره به افتتاح پروژه ناحیه منفصل شهری اندیشه ، تصریح کرد: این پروژه در جهت عمران و آبادانی و توسعه شهری این ناحیه محروم بوده است.

صباغی در ادامه افزود: از فردا نیز پروژه آبیاری و زه کشی این ناحیه آغاز خواهد شد، البته ما می‌دانیم لیاقت مردم بیش از این است و تمام تلاش ما برای رسیدن تمام امکانات به این اندیشه است.

گفتنی است در پایان این مراسم از دست اندرکاران اجرای پروژه و نیز برخی از آتش نشانان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی تقدیر شد.

تصاویر مرتبط