چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اعلام کرد:

آماده سازی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از آماده سازی شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ منجم افزود: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت ها و رشادت های بزرگ مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری های آنها در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار ماند، تا الگوی مناسبی از جریان های فرهنگی در جامعه و بین نسل جوان ترویج داده شود.

او با اشاره به بزرگداشت مدافعان کیان ایران اسلامی با هدف انتقال حماسه ها و ایثارگری اسطوره های مقاومت و شجاعت به نسل امروزی به اقدامات سازمان زیباسازی در این ایام اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته این سازمان اقدام به فضاسازی معابر و میادین اصلی شهر از جمله سرداران، نصر، قدس و ارتش کرده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین این سازمان اقدام به نصب بيش از ۵۰۰ کتیبه اشکی در محورهای اصلی شهر از جمله خیابان‌های نادری، میرعماد، بلوار مدرس، طالقانی، سپه و... کرده است.

منجم با اشاره به نصب 120 پرچم طراحی شده متناسب با این ایام در مسیرهای پرتردد شهر اذعان کرد: این سازمان بخشی از تبلیغات محیطی و سازه های تبلیغاتی شهر را به گرامیداشت هفته دفاع مقدس اختصاص داده است.

او خاطرنشان کرد: بر این اساس بنرهایی با مضمون تصاویر شهدا و جبهه و جنگ برروی سازه های دایره ای نصب شد.

منجم از همکاری این سازمان در برگزاری نمایشگاه نسیم یادگاران خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت چهل و دومین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هفته اول مهر ماه در ابتدای جاده باراجین و محوطه تیپ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

تصاویر مرتبط