چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

با بازدید سرپرست سامانه 137؛

عملکرد ناحیه امامزاده علی ارزیابی شد

سرپرست سامانه مدیریت شهری، برای ارزیابی نحوه رسیدگی به پیام‌های 137 در ناحیه امامزاده علی، از محدوده این ناحیه در جنوب شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری؛ مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه 137 به همراه علی دوستی نسب، مدیر امور هماهنگی نواحی، درخواست‌های شهروندان در خیابان‌های راه آهن،تالار،محله امامزاده علی را مورد بررسی قرار داد که در سامانه 137 به ثبت رسیده و پیگیری شده بود.

سرپرست سامانه 137 در این بازدید بر نظارت میدانی بیشتر نواحی  به صورت روزانه و دوره‌ای تاکید کرد و گفت: هرچند نواحی  با کمبود نیرو، و امکانات مواجه هستند؛ اما با این وجود باید بر اقدامات پیمانکار در خصوص رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و مشکلات شهری توجه بیشتری کرد که خوشبختانه ناحیه امامزاده علی به پیام‌‌های سامانه 137 نگاه ویژه دارد.

او با یادآوری وظایف نواحی، بر تعامل بیشتر آن‌ها با دستگاه‌های خدمات رسان دولتی خاطرنشان کرد: مسئولان نواحی شهرداری ضمن تعامل بیشتر، بر حفاری‌های سطح شهر که از سوی این دستگاه‌ها انجام می‌شود، نظارت دقیق‌تری بر آغاز و پایان کار داشته باشند تا مشکلات کمتری گریبانگیر شهروندان شود.

این مدیر شهری با بیان اینکه  نواحی به جهت وظایفی که دارند، بر مشکلات شهری اشراف بیشتری دارند، بیان کرد: انتظار می‌رود به جهت اینکه نواحی ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارند، برای ارتقای رضایت از مدیریت شهری، متناسب با حیطه وظایف، امکانات و نیروی انسانی نیز تقویت گردد. 

پایان پیام

تصاویر مرتبط