سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد

آغاز عملیات اجرایی ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اقدامات اجرایی ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی اظهار کرد: هر ساله قبل از بازگشایی مدارس اقدامات متنوعی از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر و نوسازی چراغ های راهنمایی در دستورکار سازمان قرار می گیرد.


وی عنوان کرد: هدف از انجام این اقدامات آماده سازی فضای شهری برای تسهیل در تردد خودروها و عابران پیاده و همچنین افزایش ضریب ایمنی این ترددها در ایام سال تحصیلی است زیرا در این ایام با افزایش حجم تردد و ترافیک در معابر شهری روبرو می شویم.


سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: انجام این اقدامات کمک شایانی به انتظام بخشی به تردد خودروها و عابران پیاده می کند.


جانی خاطرنشان کرد: در این راستا به مناسبت بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل خط کشی طولی شبکه معابر، رنگ امیزی گذرگاه های عرضی عابرپیاده، رنگ آمیزی سرعتکاه های معابر سطح شهر و نوسازی تعمیر و نگهداری چراغ های راهنمایی سطح شهر در قالب ستاد مهر انجام می شود.


وی یادآور شد: اجرای طرح عابریار، تجهیز ۳۰مدرسه منتخب از طرف آموزش و پرورش به تجهیزات پلیس مدرسه، تهیه موشن گرافیک با موضوعات ترافیکی، چاپ اقلام کمک آموزشی و توزیع در بین دانش آموزان، نصب بنرهای فرهنگی در فیکسچرها و فضای تبلیغاتی از دیگر اقدامات گنجانده شده در قالب ستاد مهر به شمار می رود.


پایان پیام/

تصاویر مرتبط