پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۴

منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

فضاسازی معنوی شهر به مناسبت اربعین حسینی

منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از فضاسازی سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی با بنر و پرچمهای حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین امام حسین (ع) افزود: در راستای تکریم شعائر حسینی و ایجاد فضای معنوی مناسب در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی، معابر و میادین اصلی شهر با نصب صدها بیرق مشکی و قرمز، پرچم ریسه ای، بنر، بیلبورد و کتیبه سیاه پوش شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال نیز برخی محبان امام حسین(ع) از زیارت کربلا محروم بوده اند برنامه پیاده روی دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی روز شنبه ساعت۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت امامزاده حسین(ع) برگزار می شود.

منجم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را یک آیین بزرگ مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین و افزایش شور حسینی اقدام به فضاسازی محیطی گسترده مسیر پیاده روی جاماندگان حسینی کرده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین تاکید کرد: این سازمان در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی و زنده نگاه داشتن شهدای انقلاب و صدراسلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با رویکرد فرهنگی فضای معنوی و مطلوبی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

تصاویر مرتبط