پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۷

بازدید مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین در پایانه آزادگان شهرداری قزوین

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین از نحوه خدمات رسانی سازمان پایانه های شهرداری قزوین به زائران اربعین حسینی در پایانه آزادگان شهرداری قزوین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ در این بازدید که رضا سجادفر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین، تقی زاده مدیر دفتر بازرسی استانداری قزوین، چردل نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر مسئولان حضور داشتند، ضمن بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات حمل و نقل و فروش اینترنتی بلیط، به پرسش ها و دغدغه های زائران اربعین حسینی و صنوف حمل و نقل پاسخ داده شد.

در این بازدید ضمن قدردانی از خدمات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین و حضور مستمر محمدحسینی مدیرعامل و کارشناسان این سازمان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایانه مسافربری آزادگان ، بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به زائران و پاسخگویی به خواسته های آنان تاکید شد.

همچنین علی محمد حسینی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در این بازدید گفت: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اول شهریور تا پایان مراسم اربعین  به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه می دهد و از ساعات اولیه تا نیمه شب درب پایانه باز است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط