چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

اجرای برنامه های متنوع و پر محتوای فرهنگی_مذهبی به مناسبت گرامیداشت روز قزوین

برجی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: به مناسبت بزرگداشت روز قزوین، تعداد زیادی برنامه پر محتوا و متنوع فرهنگی، مذهبی برنامه ریزی شده که از هشتم تا 14 شهریور ماه سالجاری در کهن شهر قزوین و نواحی منفصل برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، حسین برجی با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین(سالروز پایتخت شدن قزوین در عهد صفوی)،امسال به دلیل تقارن با دهه اول ماه صفر با محتوای فرهنگی_مذهبی برگزار خواهد شد.

برگزاری شب شعر عاشورایی در قزوین

وی اظهار کرد: برگزاری شب شعر عاشورایی از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز قزوین است که 12 شهریورماه، ساعت 17 در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد المهدی مینودر

همچنین محفل انس با قرآن 10 شهریور ماه در مسجد المهدی مینودر بعد از نماز مغرب و عشاء برپا می شود.

رونمایی از پوستر تئاتر صحنه سلام فرمانده

برجی از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین را رونمایی از پوستر تئاتر صحنه سلام فرمانده " در تاریخ 14 شهریورماه ساعت 17 در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا(س)" برشمرد.

ساخت مستند استاد خرمشاهی

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ساخت مستند استاد خرمشاهی از جمله برنامه های تدوین شده است که در این هفته ساخت این مستند کلید می خورد.

افتتاح خانه فرهنگ مشارکتی شهروندی

افتتاح خانه فرهنگ مشارکتی شهروندی در میدان آزادی قزوین از جمله برنامه های است که 10 شهریور ماه سالجاری در قزوین اجرا خواهد شد.

تورهای قزوینی گردی با اتوبوس گردشگری

برجی بیان کرد: به مناسبت نهم شهریور ماه برنامه ریزی شده است تا تورهای قزوینی گردی با اتوبوس گردشگری برای نواحی شهری قزوین اجرا شود، شهروندان این نواحی از موزه مردم شناسی قجر و مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه ، حسینیه ها و امام زاده های شهر بازدید خواهند کرد.

اجرای تعزیه حضرت رقیه (س)

برجی در ادامه بیان کرد: اجرای تعزیه حضرت رقیه (س) از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز قزوین است که در راستای زنده نگه داشتن قیام کربلا و فلسفه عاشورا برگزار می شود.

رونمایی از فیلم مستند قزوین

وی خاطرنشان کرد:رونمایی از فیلم مستند قزوین از جمله برنامه‌هایست که به این روز مهم پیش بینی شده است، این مراسم رونمایی 13 شهریور ساعت 17 در سالن اجتماعات بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه عکس قزوین

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه عکس قزوین در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز پایتخت شدن قزوین است، در این نمایشگاه عکس هایی از اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و گردشگری قزوین در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات جذاب در خانه های فرهنگ

برجی افزود: همچنین برنامه های متنوع فرهنگی و مسابقات جذاب توسط فرهنگسراها و خانه های فرهنگ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برای شهروندان و مخاطبین مراکز فرهنگی سازمان برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه بیان کرد: فضاسازی و تبلیغات شهری در تقاطع های غیر همسطح و زیرگذرها شهر قزوین از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این هفته است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط