دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۷

وثوق نیا:

ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی خودروی سرویس مدارس آغاز شد

محمدرضا وثوق نیا سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از آغاز ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی خودروی سرویس مدارس دانش آموزی برای سال تحصلی 1401 – 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید، ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگانی که مایل به فعالیت در حوزه سرویس مدارس می باشند توسط سازمان تاکسیرانی آغاز شده است.

وی در خصوص شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام و تمدید مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس دانش آموزی اظهار داشت: فرسوده نبودن خودرو، داشتن بیمه نامه شخص ثالث معتبر به همراه الحاقیه سرنشین دانش آموزی و الحاقیه برای خودروهای شخصی، داشتن گواهی معاینه فنی معتبر، مجهز بودن به کپسول آتش نشانی از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس است.

وثوق نیا با ذکر این نکته که صدور مجوزات رانندگان متقاضی سرویس مدارس فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود تصریح کرد: رانندگان متقاضی تا پانزدهم شهریور سال جاری فرصت دارند جهت طی مراحل تعیین شده به دفتر پیشخوان دولت (در خیابان منتظری نرسیده به میدان تره بار، جنب بانک تجارت)، دفتر پیشخوان تاکسی اینترنتی بادسان (بلوار شهید بهشتی، جنب پارک سوار و شرکت دریاسیر (واقع در چهارصد دستگاه روبروی پارک ایثار) مراجعه کنند.

وی یادآور شد: آن دسته از رانندگانی که تا سال 1398 از سازمان تاکسیرانی مجوز دریافت کرده اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس موفق به فعالیت نشده اند می توانند برای تمدید مجوز به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و آن دسته از رانندگانی که از سال 1398 خودرو یا پلاک خود را تعویض کرده اند باید ابتدا با مراجعه به سازمان تاکسیرانی اطلاعات خود را به روزرسانی کرده و بعد برای تمدید مجوز به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی یادآور شد: رانندگان متقاضی سرویس مدارس پس از ثبت نام در دفاتر پیشخوان جهت ثبت نام در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان سرویس دانش آموزی) به پیمانکاران مدرسه مراجعه نمایند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط