سرپرست سامانه 137 از آمار تیرماه خبرداد؛
برطرف کردن سدمعبر وانتبارهای دوره گرد در صدر خواستههای شهروندان
به گفته سرپرست سامانه 137 برطرف کردن سدمعبروانت بارهای دوره گرد بیشترین درخواست شهروندان در تیرماه سال جاری از مدیریت شهری بودهاست.
به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزهگرها، سرپرست سامانه 137 با اشاره به بررسیهای واحد آمار و پژوهش سامانه 137 گفت: در یکماهه تیرماه سال جاری 2 هزار و 418 درخواست شهروندان در سامانه 137 به ثبت رسیده و پیگیری شده است.
او ادامه داد: براین اساس، سدمعبر وانت بارهای دوره گرد با 129 مورد، بیشترین درخواست را در سامانه به خود اختصاص دادهاست.
کوزهگرها در توضیح بیشتر خاطرنشان کرد: به تازگی با همراهی دستگاه قضا با واحد اجراییات شهرداری، جمعآوری وانتبارهای دوره گرد با جدیت در دستور قرار گرفته؛ بنابراین درخواستهای شهروندان کاهش یافتهاست. البته این به معنای قطع منبع درآمد وانت بارهای دوره گرد نیست، بلکه جایگاههایی برای آنها مشخص شدهاست.
سرپرست سامانه 137 همچنین به جمعآوری سگهای ولگرد با 122 مورد درخواست شهروندان اشاره کرد و گفت: دومین درخواست شهروندان جمع آوری سگهای ولگرد بودهاست؛ البته اخیرا سازمان مدیریت پسماند با افزایش اکیپ، جمعآوری سگهای ولگرد را افزایش داده با این همه به دلیل رفتار نامناسب برخی از شهروندان در غذادهی بی ضابطه و غیرعلمی به این حیوانات منجر به افزایش زاد و ولد آنها شده است.
او همچنین، مرمت حفاری حاصل از انشعاب آب، برق و گاز و تلفن، شست و شوی مخزن زباله، نظافت معابر، لایروبی جوی، تخلفات ساختمانی و آبیاری درختان را در رتبههای بعدی درخواست شهروندان عنوان کرد که سامانه 137 به سازمانهای مربوطه انتقال داده و پیگیری کردهاست.
یادآور میشود سامانه 137 شهرداری قزوین به عنوان رابط بین شهروندان و مدیریت شهری بوده که با انتقال درخواستهای شهروندان در 24 ساعت شبانه روز، به مجموعه شهرداری، سعی در کاهش مشکلات شهری دارد.
پایان پیام