یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی جعل اسناد و راه‌های مقابله با آن در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «جعل اسناد و راه‌های مقابله با آن» ویژه مدیران و کارشناسان حراست، حقوقی و املاک و مستغلات شهرداری قزوین در مردادماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: این دوره آموزشی با موضوع «جعل اسناد و راه‌های مقابله با آن» به‌مدت 8 ساعت و با مشارکت 54 شرکت‌کننده در مردادماه سال‌جاری توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، بازآموزی و دانش‌افزایی مدیران و کارشناسان حراست، حقوقی و املاک و مستغلات شهرداری قزوین و آشنایی فراگیران با جرایم جعل، مصادیق و مجازات‌های ناشی از آن در جامعه بوده است.

سعیدی تصریح کرد: در این دوره آموزشی فراگیران با سرفصل‌های همچون کلیات مفهومی جعل در اسناد و نوشته‌های رسمی و غیررسمی، جعل مدارک تحصیلی، جعل احکام، امضا، مهر یا فرمان با دست خط مقامات دولتی، ادارات و شرکت‌ها آشنا می‌شوند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این کلاس آموزشی به صورت حضوری و با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط