دوشنبه ۱۳۹۰/۱۱/۱۰

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

عمليات عمراني پروژه پياده‌روسازي شهرک مينودر با پيشرفت فيزيکي 25درصد در حال اجرا مي‌باشد

عمليات عمراني پروژه پياده‌روسازي شهرک مينودر از فلکه ايران دوچرخ بسمت شمال با پيشرفت فيزيکي 25درصد در حال اجرا مي‌باشد.

ناصر گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني پروژه پياده‌روسازي شهرک مينودر از فلکه ايران دوچرخ بسمت شمال با پيشرفت فيزيکي 25درصد در حال  اجرا مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ گنجي با بيان اينکهاجراي کامل پروژه هاي پياده روسازي در شهرک مينودر نياز به زمان و اعتبار کافي دارد  و بر اين اساس با برنامه ريزي به مرور اين طرح در شهرک مينودر اجرايي مي شود، بيان کرد: طبق برنامه ريزي امسال اجراي پروژه پياده‌روسازي شهرک مينودر از فلکه ايران دوچرخ بسمت شمال تا دانشگاه غزالي ادامه دارد و تا تيرماه سال آينده به اتمام خواهد رسيد.

گنجي اعتبار اجراي اين پروژه را 3ميليارد و 700ميليون ريال اعلام و عنوان کرد: طول و عرض اين پروژه 1500و20متر است که هم اکنون اين پروزه  در دولاين در ضلع شمال اجرايي مي شود و در سال گذشته در ضلع جنوبي اين مسير اجرايي شد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينکه مرحله خاکبرداري در اين پروژه اجرايي شده است، افزود: در حال حاضر مرحله مخلوط ريزي و جدولگذاري در حال اجرا مي باشد.

وي 3هزار مترمکعب خاکبرداري، 800مترطول جدولگذاري و 450مترمکعب مخلوطريزي را از مشخصات عمليات عمراني اين پروژه نام برد.

گنجي بيان کرد: پياده‌روسازي در حال اجرا طبق استانداردهاي تعريف شده اجرايي مي شود و براي اجراي اين پروژه سطل زباله، نيمکت، فضاي سبز و چراغ روشنايي در نظر گرفته شده است.

وي هدف از اجراي اين پروژه  را افزايش رضايت شهروندان و ارتقاء سلامت بهداشتي شهروندان عنوان و تصريح کرد: اجراي اين پروژه يکي از مهمترين درخواست هاي شهروندان بود که در دستور کار مديريت اين مجموعه قرار گرفت.

پايان پيام

تصاویر مرتبط