یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۲

در آستانه فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)؛

آئین اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در قزوین برگزار می شود

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا (ع)، پرچم عزای حسینی در ضلع شمال غربی میدان سید حسن نصراله، مقابل مهدیه بزرگ قزوین به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد:  این سازمان به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به فضا سازی سطح شهر به صورت ویژه خواهد کرد.

او تصریح کرد: این مراسم اولین مراسم عزاداری در سطح استان و شهر قزوین است که با حضور هیئات مذهبی و همراهی مردم روز سه شنبه ۴ مردادماه در مکان مورد نظر برگزار خواهد شد.

منجم ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری اين قبيل آیین ها این است که این حرکت و مراسم ها را به سمت مردم محوری و استفاده بهینه از ظرفیت های شهروندی و مشارکت آنها پیش ببریم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: پرچم عزای حسینی در آستانه ماه محرم به اهتزاز درخواهد آمد و تا پایان ماه صفر برافراشته می ماند.

منجم خاطرنشان کرد: این برنامه با برنامه ریزی شهرداری و شورای اسلامی قزوین و به همت سازمان زیباسازی شهرداری قزوین  و با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، مهدیه بزرگ قزوین، ستاد محرم و سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، پایگاه خادمان مهدی(عج) و پایگاه بسیج شهیدباهنر شهرداری قزوین صورت گرفته است که با حضور مردم و  مسئولان شهری برگزار می شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در آیین برافراشته شدن پرچم عزای حسینی حضور یابند.

تصاویر مرتبط