شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۱

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی برنامه‌ریزی و طراحی محیطی امن محیط زیست شهری در شهرداری قزوین برگزار شد

مهدی ریزوندی، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «برنامه‌ریزی و طراحی محیطی امن در محیط زیست شهری» ویژه مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین، ریزوندی گفت: این دوره آموزشی با موضوع «برنامه‌ریزی و طراحی محیطی امن در محیط زیست شهری» به‌مدت 4 ساعت و با مشارکت 34 شرکت‌کننده در تیرماه سال جاری توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، بازآموزی و دانش‌افزایی کارشناسان شهرداری قزوین و آشنایی فراگیران با مبانی علمی برنامه‌ریزی و طراحی محیطی امن در محیط زیست شهری بوده است.

ریزوندی تصریح کرد: در این دوره آموزشی فراگیران با سرفصل‌های همچون کلیات مفهومی جرم و امنیت، پیشگیری از جرم و برنامه‌ریزی و طراحی محیطی، زمینه‌های کاهش شرایط جرم‌خیزی فضاهای شهری و جرم‌شناسی شهری آشنا می‌شوند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این کلاس آموزشی به صورت حضوری برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط