چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خبر داد:

دوره آموزشی حمل‌ونقل درون‌شهری در شهرداری قزوین برگزار شد

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «حمل‌ونقل درون‌شهری» ویژه مدیران و کارشناسان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان پایانه‌های مسافربری، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قزوین در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، سعیدی گفت: این دوره آموزشی با موضوع «حمل‌ونقل درون‌شهری» به‌مدت 24 ساعت و با مشارکت 61 شرکت‌کننده در تیرماه سال جاری توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این دوره آموزشی اولین دوره آموزشی مستخرج از تقویم آموزشی سال 1401 بوده است افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، بازآموزی و دانش‌افزایی کارشناسان شهرداری قزوین و آشنایی فراگیران با مبانی علمی حمل‌ونقل و راه‌های سازمان‌دهی حمل‌ونقل درون‌شهری بوده است.

سعیدی تصریح کرد: در این دوره آموزشی فراگیران با سرفصل‌های همچون مبانی علمی حمل‌ونقل، اساس‌نامه و نحوه تشکیل شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری، اصول طراحی معابر و تقاطع، ایمنی در حمل‌ونقل و ترافیک شهری، راه‌های سازمان‌دهی حمل‌ونقل درون‌شهری، روان‌سازی ترافیک درون‌شهری، کنترل ترافیک، مشکلات و راهکارهای حمل‌ونقل درون‌شهری، نقش حمل‌ونقل در توسعه ارتباطات شهری و وضع وصول هزینه‌های حمل‌ونقل آشنا می‌شوند.

مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این کلاس آموزشی به صورت حضوری و با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزارشده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون بر خط، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین می‌شوند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط