سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

با حضور اعضای هیات عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین؛

نشست بررسی فنی و اقتصادی پروژه سرمایه‌گذاری پسماند برگزار شد

جلسه بررسی پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت پسماند با محوریت رفع موانع و مشکلات پیش روی آن، با حضور اعضای هیات عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین برگزار و تصمیمات لازم در خصوص این پروژه اتخاذ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین؛ جلسه بررسی و رفع مشکلات پروژه پسماند با حضور فاطمه اشدری و ولی چگینی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای هیات عالی سازمان سرمایه گذاری، مهدی کاظمی معاون خدمات شهری، علیرضا شمسینی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری، حسین عمویی رئیس سازمان پسماند و همچنین سرمایه‌گذاران پروژه، در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مهم در حوزه مدیریت پسماند بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

شمسینی، رئیس سازمان سرمایه گذاری در این خصوص اظهار کرد: به دلیل اینکه پروژه پسماند یک پروژه زیرساختی است، نیاز به بررسی‌های یکپارچه مالی و فنی دارد که قبلا در جلسات متعدد در حضور مدیران، متخصصان و کارشناسان مرتبط، در خصوص آن بحث و تبادل نظر شد.

او افزود: در این خصوص و در راستای جلسه پیشین هیات عالی سرمایه گذاری؛ موضوعات درآمدی از قبیل gate fee، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده و نیز تاکید بر کاهش سال‌های بهره برداری مورد تحلیل قرار گرفت.

شمسینی ادامه داد: همچنین مقرر شد مطابق با نظرات اعضای هیات عالی سرمایه‌گذاری، اصلاحات مورد نظر توسط سرمایه گذار انجام و سپس بر مبنای نظرات کارشناس رسمی دادگستری تصمیم نهایی اتخاذ شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط