دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

از سوی سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین صورت گرفت؛

تشریح اقدامات سازمان زیباسازی برای دهه امامت و ولایت

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اقدامات این سازمان در دهه امامت و ولایت را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر این سازمان با استفاده از ریسه های نوری، پرچمی و المان های متناسب نسبت به فضاسازی شهر اقدام کرده است.

منجم افزود: در این راستا سازمان زیباسازی اقدام به نصب 400عدد پرچم با مضمون علی ولی اله، ابراهیم خلیل اله و اهتزاز پرچم‌های سبزرنگ با ابعاد 16 در 9 با نوشته مذکور در معابر و میادین کرده است.

او اضافه کرد: همچنین تعداد 100عدد پرچم های سبزرنگ پایه بلند به ابعاد 3 در 2، در میادین نصر و سرداران و 500عدد پرچم رنگی کوچک با نوشته علی ولی اله در خیابانهای خیام، طالقانی، نادری و بلوار آیت‌اله خامنه‌ای نصب شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با اشاره به نصب انواع پارچه‌نوشته‌ها و کتیبه در سطح شهر ادامه داد: 18عدد پارچه‌نوشته عرضی به ابعاد 10 در 15با موضوعات غدیر، 650عدد کتیبه پارچه ای در ابعاد 2 در 1 با مضمون نوشته علی ولی اله، ابراهیم خلیل اله و 200عدد کتیبه پی.وی.سی با نوشته های مذکور در سطح شهر و معابر پرتردد نصب شد.

منجم بیان کرد: در همین راستا این سازمان اقدام به فعال‌سازی المان‌های نوری، چراغانی و آذین بندی معابر و خیابانها کرده است.

او تصریح کرد: 10سازه نوری و 3هزار متر ریسه های نوری در پل های غیرهمسطح سرداران، امام رضا(ع) و سبزه میدان نصب و میادین فلکه اول کوثر، عدل، تهران قدیم، شورا، عارف، قدس، سرداران و... آذین بندی شده است.

منجم با اشاره به نصب 10المان شهری مناسبتی ویژه اعیاد قربان و غدیر در سطح شهر خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان در این ایام اقدام به نصب بنرهای رنگی با طراحی ویژه روی سازه‌های میادین سرداران و قدس کرده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اکران تبلیغات فرهنگی روی ابزارهای تبلیغاتی با عنوان «شهر را غدیری کنیم» خبر داد و افزود: نصب تصویر ایوان نجف، نصب سازه های نوری دائمی، نصب پرچم های رنگی و سبز با مضمون نوشته علی ولی اله و ابراهیم خلیل اله و نصب المان و سازه های نوری از جمله اقداماتی است که این سازمان به صورت ویژه در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان انجام داده است.

او افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته نقاشی دیواری با موضوع غدیر در بلوار غدیر شهر اجرایی شده است و در راستای توجه به فضاسازی نواحی منفصل شهری نیز 15هزار متر ریسه های رنگی در این نواحی نصب شد.

منجم یادآور شد: با توجه به رضایت شهروندان از فضاسازی‌های مناسبتی و زیبا در میدان مینودر قزوین، همزمان با ایام دهه امامت و ولایت هم بار دیگر با استفاده از رنگ‌های شب‌نما و اکران نشانه‌های مناسبتی با استفاده از لوگوپروژکتور روی جداره المان مینودر، فضای این میدان منور خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط