سه‌شنبه ۱۳۹۰/۱۰/۲۷

نصرتي، شهردار قزوين:

فضاهاي شاخص شهرقزوين با استفاده از تکنولوژي روز نورپردازي مي‌شود

شهرداري قزوين اجراي خدمات نورپردازي را با استفاده از تکنولوژي روز براي احياي پروژه‌ها و فضاهاي شاخص شهرقزوين را به طور جدي پيگيري مي‌کند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: اجراي پروژه و خدمات نورپردازي با استفاده از تکنولوژي روز براي احياي پروژه‌ها و فضاهاي شاخص شهر قزوين به طور جدي دنبال مي‌شود.
نصرتي در ديدار با آلن گيو برترين نورپرداز دنيا از کشور فرانسه بيان کرد: نورپردازي شهري به دليل اثرات روانشناسي بر شهروندان اکنون به صورت يک ضرورت درآمده و شهرداري قزوين در اين زمينه هزينه خواهد کرد.
وي با بيان اينکه شهرداري قزوين چندي است به سوي اين مقوله و درک اهميت و ضرورت آن، محسوس و نمايان است، افزود: اجراي اين طرح علاوه تاثير مثبت بر روان جامعه، زيبايي شهري را به دنبال دارد.
نصرتي با اظهار اينکه اميدواريم اين ديدار به يک کار اجرايي و اقدامي در خور شهر قزوين منجر شود، بيان کرد: طرح‌هاي نورپردازي تاکنون در قزوين اجرايي شده است، اما به صورت تخصصي وارد اين عرصه نشديم که اميدواريم با کار، کارشناسي دوستان اين خلا در شهر قزوين مرتفع گردد.
شهردار قزوين تصريح کرد: اجراي کارهاي نورپردازي در شهر قزوين با توجه به اينکه قزوين صاحب آثار تاريخي برجسته مي‌باشد يک ضرورت است که به طور تخصصي و با نگاه ويژه در اين زمينه وارد شويم.
 گفتني است؛ شهردار قزوين در ادامه خواستار بازديد آلن گيو برترين نورپرداز دنيا از اجراي طرح‌هاي نورپردازي در فضاهاي شاخص شهر قزوين شد تا بعد از بررسي تخصصي، نتيجه را به شهرداري قزوين اعلام کند.  
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط