سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۳۱

با حضور مدیران و کارشناسان ذی‌ربط؛

جلسه هم اندیشی ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی برگزار شد

مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: جلسه هم اندیشی ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی، در فرمانداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین؛ محمداسماعیل حافظی اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف شهرداری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهر در محل فرمانداری برگزار شد، کارشناسان سازمان خدمات طراحی و در ادامه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، پروژه ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی ساختمان را ارائه دادند.

او افزود: این طرح توسط سازمان خدمات طراحی شهرداری که بنا به درخواست سازمان ساماندهی مشاغل شهری تهیه شده که هدف اصلی آن افزایش رفاه حال و معیشت بهتر کارگران، تکریم و ساماندهی کارگران ساختمانی، پاکسازی سیمای شهر و ارائه خدمات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حمایت از آنها و همچنین کاهش معضلات اجتماعی و نارضایتی شهروندان است.

حافظی بیان کرد: در این طرح در ابتدا مطالعات گسترده ای بر تجربیات شهرها و کشورهای دیگر و تحلیل دلایل موفقیت یا عدم موفقیت آنها صورت گرفته و در ادامه ضمن شناخت وضعیت موجود، معیارهای جانمایی محل استقرار و برنامه فیزیکی جایگاه‌ها با توجه به مطالعات نظری، تجربیات موردی، نظرات کارگران، مدیران، شهروندان و صاحبنظران تبیین شده است.

این مسئول افزود: در این طرح در پایان بر اساس معیارهای مذکور، پهنه‌های کاملا نامناسب تا کاملا مناسب برای انتخاب محل استقرار معرفی شده و همچنین با توجه به تجربیات سایر شهرها و قوانین مرتبط، سازمان ها و نهادهای اجرایی که باید در پیشبرد این طرح در کنار فرمانداری و شهرداری همکاری کنند معرفی و وظایف هر یک تبیین شده است.

حافظی گفت: در این جلسه پس از تبیین و ارائه کامل پروژه، با هم اندیشی و تاکید معاون سیاسی فرماندار و نظرات مدیران شهرداری و سایر نهادها، بر اساس نتایج طرح مقرر شد چند زمین که از معیارهای اولیه برخوردار هستند، توسط مدیران شهرداری مجددا بازدید و نتایج برای تصمیم‌گیری به مدیران اجرایی اعلام شود.

مدیرعامل سازمان خدمات طراحی گفت: در ادامه، بازدید از زمین های مد نظر با حضور سرپرست و کاشناس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، مسئولان واحد املاک شهرداری و معاون فنی و کارشناس سازمان خدمات طراحی صورت گرفت که گزارش بازدید توسط سازمان طراحی تنظیم و برای بررسی به مدیران ارائه خواهد شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط