سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین:

از پروژه‌های زیرساختی حوزه شهری استقبال می‌کنیم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قزوین گفت: از پروژه‌های زیرساختی شهری که در راستای منافع شهری و شهروندان باشد استقبال می کنیم؛ زیرا در بلندمدت می تواند به نفع شهر و شهروندان باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قزوین؛ جلسه بررسی پروژه سرمایه گذاری افزایش ظرفیت های ارتباطی و ارائه اینترنت پرسرعت با همکاری شرکت شاتل با حضور علیرضا شمسینی رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری، محسن اسفندیاری مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری و مدیران و نمایندگانی از شرکت شاتل در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

شمسینی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اهداف و چشم‌اندازهای سازمان؛ از پروژه های زیرساختی شهری که در راستای منافع شهری و شهروندان باشد استقبال می کنیم؛ زیرا نتایج این اقدامات در بلندمدت می تواند به نفع شهروندان و مدیریت شهری باشد.

او افزود: در عصر حاضر وجود ظرفیت های ارتباطی با قابلیت‌های سازنده و موثر می‌تواند امور مربوط به کلیه شهروندان و نهادهای فعال در شهر را تسهیل کند.

شمسینی ادامه داد: در این راستا ابتدا نتایج فعالیت های شـرکت شاتل را در کوتاه مدت بررسی می کنیم و پس از تاییدات فنی و فراهم بودن کلیه مجوزات و مستندات قانونی در خصوص فعالیت آنها، به بررسی مشارکت بلندمدت در سطح وسیع تری خواهیم پرداخت.

پایان پیام

تصاویر مرتبط