یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

اصلاح، بهسازی و نصب تابلوهای شناسايی معابر شهر قزوین در حال انجام است

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از اصلاح، بهسازی و نصب تابلوهای برخی معابر شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم با بیان اینکه اصلاح، بهسازی ونصب تابلوهای شناسايی معابر شهر قزوین در حال انجام است، اظهار کرد: این تابلوها در بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک، فرسوده و یا به درخواست شهروندان طی تماس با ۱۳۷ شناسایی شده اند و کار نصب، اصلاح و بهسازی آنها آغاز شده است.

او تصریح کرد: در این راستا نصب، اصلاح و بهسازی تابلوهای معابر کوچه صابرین در بلوار انصارالحسین واقع در شهرک کوثر، کوچه های شهید اکبری(حکمت ۱۷)، پردیس ۱۵ و نگار در  بلوار شهید سلیمانی، کوچه چنار در خیابان شهید بلندیان و کوچه های شهیدان حسین آبادی و حسین زاده در خیابان اصفهان انجام شده است.

 منجم خاطرنشان کرد: همچنین تابلوی بلوار مرحوم جمال کریمی راد وزیر فقید دادگستری در ابتدای جاده الموت شرقی بعد از میدان مینودر هم نصب شد.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اضافه کرد: اصلاح، بهسازی و نصب تابلوی بلوار شهدای حج در محله پونک نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.

منجم یادآور شد: توجه به تابلوهای شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری دارای اهمیت است و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح شهر به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان انجام می شود تا بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادرسان در مواقع ضروری حل شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط