یکشنبه ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

شهردار قزوین در بازدید از شهرداری منطقه یک:

تکریم ارباب رجوع باید در عمل اجرا شود

شهردار قزوین در بازدید از شهرداری منطقه یک گفت: تکریم ارباب رجوع را باید در عمل اجرا کنیم و چنانچه درخواستی خارج از ضوابط قانونی شهرداری بود، باید با روی گشاده و زبانی شیرین شهروندان را به قانون حاکم توجیه کنیم.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی روز شنبه در بازدید از شهرداری منطقه یک قزوین، ضمن تشکر از مدیر و پرسنل این سازمان افزود: شهرداری به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در تأمین منابع مالی خود تلاش می‌کند و پرداخت حقوق پرسنل یکی از دغدغه‌هایی است که تلاش داریم بدون وقفه صورت گیرد، لذا در این زمینه بجای راهکارهای موقتی باید منابع درآمدی مجموعه پایدار شود.
وی در خصوص تأمین مسکن پرسنل شهرداری اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و موضوعات قانونی باید از طریق راه‌های مناسب برای تأمین مسکن پرسنل شهرداری تدابیری اندیشیده شود.
شهردار قزوین همچنین بیان کرد: پیشنهاد شده بود که سهام مسکن ۷۵۰ واحدی برج‌های ستاره پونک به‌صورت مشارکتی در غالب طرحی شبیه به تعاونی به پرسنل شهرداری فروخته شود اما در خصوص جزئیات اجرایی چنین طرح هایی باید تحقیق و بررسی بیشتری صورت گیرد و تمامی زوایای قانونی و راهکارهای اجرایی آن سنجیده و پیش‌بینی شود.
وی اعلام کرد: وحدت رمز موفقیت در هر جایگاه و سازمان است و امیدوارم تمامی کارمندان شهرداری به این اصل پایبند باشند.
 امور مردم در شهرداری در اسرع وقت انجام شود
صباغی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که مردم در مراوده با شهرداری با آن مواجه هستند، زمان بر بودن فرآیند اداری کارها در شهرداری و اخذ پروانه و پایان کار ساختمان است و همین امر سبب شده تا انگیزه عمرانی و ساخت‌وساز در شهر کم شود، لذا باید در تسهیل و تسریع در امور مردم همه با هم تلاش کنیم.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع را باید در عمل اجرا کنیم و چنانچه درخواستی خارج از ضوابط قانونی شهرداری بود، باید با روی گشاده و زبانی نرم و شیوا شهروندان را نسبت به قانون حاکم توجیه کنیم.
صباغی ادامه داد: برای بررسی مشکلات پرسنل شهرداری و همچنین ارباب رجوع از تمام سازمان های شهرداری بازدید می کنم و در دفتر شهردار هم هر هفته سه شنبه به روی ارباب رجوع، مردم و حتی کارکنان باز است.
وی تصریح کرد: تسهیل در کار مردم از برکات ویژه‌ای برخوردار است، لذا باید تلاش کنید هیچ وقفه غیرضروری و معطلی در کار مردم پیش نیاید، همواره تاکید می کنم که باید امور مربوط به مردم با حساسیت ویژه ای صورت گیرد.
پایان پیام

تصاویر مرتبط