شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

با هدف اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها و شهروندان؛

تور رسانه ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین برگزار شد

تور رسانه‌ای بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری قزوین با هدف اطلاع‌رسانی به رسانه ها و شهروندان در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نیمه تمام شهرداری برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قزوین با هدف اطلاع‌رسانی خبرنگاران رسانه ها و شهروندان از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری قزوین و همچنین پیشرفت فیزیکی پروژه ها برگزار شد.

در این برنامه که با حضور سلیمان بهرامی مدیر منطقه دو، سیدمحمد علمی معاون فنی و عمرانی شهرداری، جابر خرم نیا سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل و برخی دیگر از مدیران شهری برگزار شد، خبرنگاران از نزدیک در جریان مشکلات پروژه ها و پیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام و اولویت‌دار شهرداری قرار گرفتند.

خانه تئاتر شهر قزوین، پروژه کمربندی آیت‌اله بارک‌بین (کمربند شرق)، پروژه پل یادگار امام(ره) و پروژه بام شهر قزوین از مقاصد این تور رسانه ای بود.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین در این بازدید گفت: با توجه به اینکه مقرر شده تا برخی پروژه‌های نیمه تمام شهر قزوین تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل شود، در نظر داشتیم خبرنگاران و رسانه ها و به تبع آن افکار عمومی از پیشرفت فیزیکی این پروژه ها و تاثیری که در شهر خواهد داشت، آگاه شوند.

خرم‌نیا با بیان اینکه برگزاری این گونه بازدیدها و پرداخت به موضوعات شهری باعث رفع ابهامات می شود، افزود: شهرداری قزوین پروژه های عمرانی متنوعی را در دستور کار دارد و از رسانه ها به عنوان منابع موثق خبری، خواستار اطلاع رسانی دقیق هستیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط