جمعه ۱۴۰۱/۰۲/۲۳

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین خبر داد؛

برقراری بیش از 2هزار فقره ارتباط مردمی با منطقه 2 شهرداری

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین از برقراری 2 هزار و 202 فقره ارتباط مردمی با این منطقه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و برطرف کردن مشکلات و مسائل شهروندان در امور شهری همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران شهرداری است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

او افزود: به همین منظور، شهرداری قزوین روش های مختلفی را برای تکریم ارباب رجوع و ارتباط سریع و آسان شهروندان با شهرداری در نظر گرفته که تمام آنها به بهترین شکل ممکن در منطقه دو شهرداری قزوین اجرا می شود.

بهرامی گفت: این روش شامل ارتباط حضوری، تلفنی، مکاتبه ای و سامانه 137 است که منطقه دو شهرداری قزوین تمام روش ها را به صورت همزمان اجرا می کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اضافه کرد: در همین راستا در سال گذشته 2 هزار و 202 مراجعه مردمی در این منطقه به ثبت رسیده و سعی شده در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنها ارسال شود.

وی بیان کرد: از این تعداد 473 مورد به صورت حضوری، 60 مورد به صورت مکاتبه ای، 689 مورد به صورت تلفنی و 980 مورد از طریق سامانه 137 صورت گرفته است.

بهرامی اضافه کرد: به شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین توصیه می شود برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود از روش های غیر حضوری ارتباط استفاده کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط