پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

به مناسبت هفته معلم انجام شد؛

تجلیل از مقام معلم توسط سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از تعدادی از معلمان شهر قزوین قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ در هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت هفته آموزش توسط این سازمان و با حضور علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین، سرهنگ بخشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرداری قزوین، جواد ملاحسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید طاهرخانی و کارکنان سازمان پایانه‌های مسافربری تعدادی از معلمان و کارکنان شاغل در مدارس شهر تکریم شدند.

با برنامه‌ریزی انجام شده در هفته گذشته از کلیه مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرهای قزوین و اطراف بازدید به عمل آمده و با اهدای لوح سپاس و تقدیم تقدیرنامه به فرهنگیان زحمتکش از آنان تجلیل شد.

در ادامه سرهنگ بخشی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرداری در مدرسه زنده‌یاد اسماعیلی از شغل معلمی به عنوان شغل انبیاء یاد کرد و بر الگو قراردادن معلمان در تمام زمینه های زندگی تأکید کرد.

محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها نیز در این بازدید ضمن تبیین مقام و جایگاه تعلیم و تربیت در احادیث و سیره و روش زندگی بزرگان هدف از این برنامه ها را تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان شاغل در حوزه فرهنگ و آموزش و پرورش مدارس به عنوان سفیران تعلیم و تعلم در جامعه عنوان کرد.

او گفت: با درنظر گیری مشکلات این قشر زحمتکش و مؤثر در جامعه و اهمیت به معلمان خدوم می‌توان با داشتن نسلی فهیم و مؤثر و دارای ارزش‌های آنان به آینده امیدوار بود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط