دوشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۱۲

زارعي، رييس اداره بازرسي شهرداري قزوين:

رسيدگي به مشکلات ارباب رجوع امري ضروري است

هر اقدامي که در سطح شهر صورت مي‌گيرد با هدف تامين رفاه و آسايش شهروندان و بهبود زندگي آن‌ها است.

 

 رييس اداره بازرسي شهرداري قزوين با تاکيد بر اين مطلب در گفت گو با پيام شهر تصريح کرد: بديهي است که شهروندان به عنوان مخاطبان اصلي برنامه‌هاي شهرداري ديدگاه‌ها و پيشنهاداتي را در راستاي ارتقاي سطح کيفي عملکرد اين مجموعه داشته باشند.
 
غلامعلي زارعي با بيان اينکه مبناي شکل گيري اداره بازرسي، پاسخگويي به نيازها و تلاش در راستاي ارتباط گيري بيشتر شهروندان با شهرداري و دريافت مطالبات و حتي شکايات آنها مي‌باشد، تصريح کرد: از همين رو از شهروندان انتظار مي‌رود چنانچه در خصوص عملکرد اين مجموعه اعم از سازمان‌ها، معاونت‌ها و مديريت مناطق شهري ديدگاهي دارند با مراجعه به دفتر اين اداره واقع در شهرداري مرکز و يا از طريق شماره تلفن 2225979 آن را با کارشناسان اين حوزه در ميان بگذارند و از مشاوره‌هاي لازم نيز بهره‌امند شوند.
 
وي در ادامه با مثبت ارزيابي کردن عملکرد مناطق شهرداري در راستاي تسريع روند پاسخگويي به شکايت‌ها، يادآور شد: تا جايي که نوع موضوع و فرايند رسيدگي به شکايت اجازه دهد، سعي مي‌کنيم که زمان پاسخگويي به شکايت‌ها در کم‌ترين زمان ممکن صورت گيرد و همان طور که در آموزه‌هاي ديني بر آن تاکيد شده؛ ما نيز بر خود واجب مي‌دانيم که ارباب رجوع را در هر صورتي پذيرا باشيم و به مشکلات رسيدگي کنيم.
 
رييس اداره بازرسي شهرداري قزوين در پايان به زمان بر بودن فرآيند رسيدگي به برخي پرونده‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت رسيدگي به برخي شکايت‌ها در جلسات مشترک با ديگر کميسيون‌ها و نهادها، برخي پرونده‌ها مانند شکايت‌هاي مرتبط به ساخت و سازها نياز به زمان بيشتري براي رسيدگي دارند، که در اين خصوص به شهروندان اطلاع رساني کافي صورت مي‌گيرد.

 

تصاویر مرتبط