یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوين خبر داد؛

تجهیز 18 خودروی حمل متوفی برای مواقع بحران

رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوين از تجهیز 18 دستگاه خودروی ویژه حمل متوفی به صورت بخش خصوصی و بخش سازمانی برای مواقع بحران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری قزوين؛ سعید عظیمی صدر اظهار کرد: به منظور افزایش رفاه شهروندان برای حمل متوفیات، 10 دستگاه خودروی حمل متوفی توسط بخش خصوصی و هفت دستگاه خودروی حمل متوفی سازمانی، به همراه یک دستگاه خودروی ایسوزو با ظرفیت حمل 18 متوفی برای استفاده در مواقع بحران تجهیز شده است.

او در خصوص تجهیزات آمبولانس‌ها بیان کرد: آمبولانس‌ها نیز به اتاق مخصوص ویژه حمل متوفیات به صورت مستقل تجهیز شده است و در آن اصول بهداشتی شامل ضد عفونی با مواد مخصوص تایید شده به طور روزانه پس از هر بار حمل متوفی رعایت می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همه خودروهای حمل متوفی به چراغ گردان و دستگاه ردیاب، سامانه موقعیت‌یاب خودرو در کل کشور و شبکه بیسیم مرکزی مجهز هستند.

عظیمی صدر ادامه داد: تمام خودروها با آرم و لوگوی سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین هستند و تمام رانندگان دارای لباس فرم یکدست، شناسه‌نما هستند که در کنار آن کلاس آموزشی ضمن خدمت برای کارکنان بخش اعزام آمبولانس برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: شماره خدماتی چهار رقمی ۱۵۳۰ و دو خط تلفن مستقیم 33565681 و 33557478 برای تماس شهروندان با مرکز اعزام آمبولانس متوفیات شهر قزوین آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به شهروندان است و بازماندگان مي‌توانند براي اعزام آمبولانس، انجام مراحل و تشريفات تغسيل، تکفین و تدفین با این سامانه تماس بگيرند و درخواست خود را مطرح کنند.

عظیمی صدراظهار کرد: تمام اقدامات اين سازمان در راستای تسهيل امور شهروندان و بازماندگان در برنامه کاری قرار می‌گيرد.

پایان پیام

 

 

تصاویر مرتبط