یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

از طریق سامانه 137 شهرداری قزوین صورت گرفت؛

ثبت یک هزار و 625 پیام مردمی در حوزه منطقه2

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در منطقه 2 در سال گذشته یک هزار و 625 ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در این منطقه طی سال گذشته اظهار كرد: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات شهروندان همواره یکی از برنامه ها و اولویت های جدی مجموعه مدیریت شهری در منطقه دو شهرداری قزوین بوده است و شهروندان می‌توانند از طرق مختلف مسائل و مشکلات را با مسئولان شهرداری در میان بگذارند.

او افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط‌گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود را نسبت به موضوعات مختلف حوزه شهری از جمله موضوعات مربوط به منطقه2 بیان کنند.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، در سال گذشته یک هزار و 625  مورد ارتباط مردم با سامانه 137 در حوزه منطقه 2 شهرداری به ثبت رسیده است.

بهرامی تصریح کرد: بر اساس آمار به ثبت رسیده 980 مورد از این پیام ها در ناحیه شهری شهید بابایی و 545 مورد هم در ناحیه شهری آزادگان به ثبت رسیده است.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی از قبیل آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری و... از جمله مهمترین مواردی هستند که شهروندان منطقه2 به وسیله سامانه 137، مسئولان شهرداری را از آن مطلع کرده‌اند و این منطقه پیگیری برای بررسی و رفع آن را در دستور کار قرار داده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط