یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

کارگران مصداق حقیقی بندگی خداوند و خدمت به شهروندان هستند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، کارگران را بازوان پرتوان مجموعه مدیریت شهری قزوین و مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند دانست.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ سیدحامد موسوی اظهار کرد: امروزه پویایی، نشاط، توسعه و پیشرفت جوامع مدیون زحمات و کار و تلاش شبانه‌روزی طبقه شریف کارگر است.

او ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به کارگران خدوم، زحمتکش، پرتلاش و متعهد مجموعه مدیریت شهری قزوین افزود: بی‌تردید کارگران بازوان پرتوان حرکت و پیشران توسعه جوامع به سوی تعالی و شکوفایی هستند و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و خدمات‌رسانی مرهون اهتمام و کوشش مثال‌زدنی این عزیزان شریف است.

موسوی بزرگداشت روز کارگر در ایران اسلامی را برخاسته از مبانی اعتقادی، دینی و ارزش‌های ملی عنوان کرد و در ادامه گفت: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) قطره عرق کارگر، مثل قطره خون شهیدان در راه خداست و همت، تلاش، کوشش و عرق جبین کارگران، مصداق حقیقی عبادت و بندگی خداوند متعال است و مسلماً بوسه پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز بر دستان کارگر، مهر تأییدی بر قداست و کرامت کارگران به‌شمار می‌رود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور سرمایه انسانی کارآمد، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و در سنگر کار و تولید و خدمت‌رسانی به مردم شریف، با صبر و اعتقادی راسخ، نقشی برجسته و ویژه‌‌ای ایفا می‌کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط