یکشنبه ۱۳۹۰/۰۹/۲۷

بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري:

در سال 90، سه واحد سرويس بهداشتي عمومي در شهر قزوين احداث شده است

از ابتداي سال 90 سه واحد سرويس بهداشتي عمومي در نقاط مختلف شهر قزوين احداث شده است.

 

حسين بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين با بيان اينكه از ابتداي سال 90 سه واحد سرويس بهداشتي عمومي در نقاط مختلف شهر قزوين احداث شده است، گفت: از 6 ماهه دوم سال 89 تاكنون دو واحد سرويس بهداشتي در ميدان عارف و خيابان فردوسي شمالي روبروي بيمارستان دهخدا احداث و مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است و تا پايان دي ماه نيز يك واحد سرويس بهداشتي در بوستان معلم واقع در انتهاي خيابان شهيد بابايي به بهره برداري خواهد رسيد.
بهزادپور با بيان اينكه هدف از احداث سرويس هاي بهداشتي در سطح شهر ارتقاء بهداشت عمومي و سلامت و رفاه شهروندان بوده و شهرداري قزوين توجه زيادي به بهداشت شهروندان دارد، افزود: جهت رفاه حال شهروندان تا پايان سال دو واحد سرويس بهداشتي در خيابان خيام و بوستان توحيد احداث خواهد شد كه در حال حاضر در مرحله مطالعاتي و تهيه نقشه قرار دارد.
مدير منطقه 2 شهرداري قزوين در پايان گفت: اميد است شهرداري با احداث سرويس هاي بهداشتي در سطح شهر گام بلندي در جهت رفاه حال شهروندان و ارتقاء بهداشت عمومي برداشته باشد.
شايان ذكر است؛ سرويس بهداشتي ميدان عارف با 6 چشمه و اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال و سرويس بهداشتي خيابان فردوسي شمالي با شش چشمه و اعتباري بالغ بر 300 ميليون ريال و سرويس بهداشتي بوستان معلم با شش چشمه و اعتباري بالغ بر 350ميليون ريال ساخته شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط