شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۸

خودداری از سفرهای غیرضروری در روزهای پایانی سال

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به افزایش ترافیک معابر هسته مرکزی شهر در روزهای پایانی سال از شهروندان عزیز تقاضا داریم ازسفرهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی معابر سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر در روزهای پایانی سال افزایش می یابد از شهروندان عزیز تقاضاداریم حدالمقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: همچنین عدم استفاده از خودروهای شخصی و به ویژه تک سرنشی برای ترددهای درون شهری در این ایام بسیار ضروری است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: در این شرایط بهتر است به منظور کاهش بار ترافیکی معابر، صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف زمان از وسایل نقلیه عمومی برای ترددهای درون شهری استفاده کرده و مسیرهای نزدیک را پیاده طی کنیم.
وی یادآور شد: از هموطنان عزیزی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند نیز تقاضا می کنیم نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و در شرایط کرونایی فعلی رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط