سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تشریح کرد

برنامه‌های نوروزی 1401 معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین برنامه‌های نوروزی این معاونت، ویژه نوروز 1401 را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان اظهار کرد: این معاونت برای نوروز 1401 ویژه‌برنامه‌هایی را در دو بخش فنی و فرهنگی در نظر گرفته که بخشی از آنها در آستانه نوروز و تعدادی هم در طول نوروز به اجرا درمی‌آید.

او، مدیریت ترافیک محدوده آرامستانها و همچنین هسته مرکزی شهر را از مهمترین برنامه‌های نوروزی این معاونت در بخش اقدامات فنی عنوان کرد و افزود: افزایش گشت بازرسی سازمانهای تاکسیرانی و اتوبوسرانی به ویژه در اطراف ایستگاه‌ها، خط‌کشی طولی و عرضی و سرعتکاه‌ها و همچنین مدیریت پارکینگ‌ها به ویژه پارکینگ‌های هفت دی(نادری) و 9 دی(عمران) از دیگر برنامه‌های فنی این معاونت در نوروز 1401 است.

این مسئول به اقدامات فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضور حاجی فیروز و شخصیت‌های نوروزی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها برای اجرای برنامه، کاروان یک‌روزه عمو نوروز دوچرخه‌سوار و برپایی سفره عید و سبزه نوروز در پایانه‌ها بخشی از این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد.

عرشیان با اشاره به نظافت و شستشوی اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و علائم و تجهیزات ترافیکی برای استقبال از بهار، خاطرنشان کرد: درج پیام‌های فرهنگی در جایگاه‌های سی.ان.جی شامل پیام‌های نوروزی پیش از تحویل سال نو و همچنین پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط