پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عظیمی صدر خبرداد؛

جلسه ساماندهی و مدیریت ترافیک ،جهت انتظام بخشی و امنیت مسیرهای منتهی به آرامستان های استان قزوین در روزهای پایانی سال

سعید عظیمی صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین ؛ از طرح مدیریت ترافیک، انتظام بخشی و امنیت مسیرهای منتهی به آرامستان های استان قروین در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین، عظیمی صدرگفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال حجم مراجعین به آرامستان ها بیشتر می شود و این امر موجب ترافیک سنگین در مسیر های منتهی به آرامستان ها می شود، از این رو جلسه ای مبنی بر رسیدگی و بررسی مدیریت ترافیک و امنیت مسیر های منتهی به آرامستان ها در روزهای پایانی سال برگزار شد.

رئیس مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین افزود؛ در این جلسه  مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک ، پلیس راهور شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان، منطقه یک شهرداری قزوین، مرکز فوریت های پزشکی، سازمان آتش نشانی و مرکز توسعه خدمات اجتماعی شهرداری قزوین حضور داشتند و آمادگی خود را جهت همکاری اعلام کردند.

 وی خاطر نشان کرد: اقداماتی همچون ساماندهی پارگینک پل امام رضا(ع)، استفاده از زمین های جنب گلزار شهدا و زمین مقابل دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری قزوین جهت پارک خودرو، استقرار ماموران راهور و نیروی انتظامی در مسیر های منتهی به آرامستان ها جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان، استقرار ماموران پارکبان جهت راهنمایی مراجعین و شهروندان،روکش آسفالت کمربندی جمهوری و پیاده رو نوبیلی و لکه گیری آسفالت گلزار شهداءو بهشت رضوی و.... در دستور کار قرار گرفت.

عظیمی صدر در پایان اعلام نمود: این برنامه از تاریخ 25 /12/ 1400  اجرا  می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط