شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۳

در ده ماهه نخست سال جاری

بیش از۴۵۰گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷به سازمان ارائه شده است

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ده ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۵۰گزارش مردمی از طریق سامانه۱۳۷به سازمان ارائه شده که مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: آسان ترین راه ارتباطی شهروندان عزیز با سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین سامانه۱۳۷است.
وی عنوان کرد: با توجه به تسهیل ارتباط گیری از طریق سامانه ۱۳۷، هر ماه گزارش های مردمی زیادی از طریق این سامانه در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار می گیرد و کارشناسان سازمان پس از بررسی گزارش ها، اقدامات اجرایی لازم را در دستورکار قرار می دهند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ده ماهه نخست سال جاری نیز۴۵۶گزارش مردمی از طریق این سامانه به سازمان ارائه شده که تاکنون۴۲۰مورد آن مورد رسیدگی قرار گرفته و اقدامات اجرایی مورد نیاز انجام شده است.
جهانگیری خاطرنشان کرد: بخش قابل توجه این گزارش ها مربوط به وضعیت سرعتکاه ها، رنگ آمیزی گذرگاه های عرضی عابرپیاده و وضعیت تابلوهای سطح شهر است.
وی یادآور شد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم با ارائه گزارش های خود از وضعیت حوزه حمل و نقل و ترافیک سطح شهر ما را در انجام وظایفی که برعهده داریم، یاری کنند.
پایان پیام/

تصاویر مرتبط