چهارشنبه ۱۳۹۰/۰۸/۲۵

نصرتي, شهردار قزوين:

افتخار به گذشته کافي نيست

با ويژگي هاي مثبتي که قزوين به لحاظ تاريخي دارا مي باشد، صحبت کردن از طراحي شهري و برنامه ريزي شهري براي اين شهر کار ساده اي نيست.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان قزوين؛ مسعود نصرتي, شهردار قزوين در بزرگداشت روز جهاني شهرساز که 22 آبان ماه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت؛ با ويژگي هاي مثبتي که قزوين به لحاظ تاريخي دارا مي باشد، صحبت کردن از طراحي شهري و برنامه ريزي شهري براي اين شهر کار ساده اي نيست.
همچنين در ادامه اين مراسم که با حضور علي فرخزاد, رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان و محمد نادر محمدزاده, مديرکل سازمان مسکن و شهرسازي استان و دکترعلي نوذر پور مدير کل عمراني دفتر برنامه ريزي کشور برگزار شد، حامد ماني فر ضمن بيان اين مطلب که با تخليه روستاها ،حوزه هاي کار ، فعاليت و اقتصاد از بين مي روند، گفت؛ تمرکز جمعيت در شهرهاي بزرگ به مفهوم تورم و بيکاري مي باشد. بنابراين ضروري است که در اين حوزه ها به موضوعات و راهکارهاي مهم براي مرتفع کردن اين مشکلات بپردازيم.
گفتني است در اين مراسم دکتر علي نوذر پور به ايراد سخنراني براي حاضرين پرداخت و همچنين فيلم کوتاه گامهاي تاريک ساخته ارشاد ملکوتي که اشاره به معضلات شهري براي معلولان و نابينايان داشت نيز به نمايش درآمد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط