یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

مادر شهيد "حسينعلي الله‌ياربيگي":

خدا دشمنان ايران را نابود کند

جمعي از مديران شهري با خانواده شهيد "حسينعلي الله‌ياربيگي" ديدار و گفتگو کردند.

 

مادر شهيد"حسينعلي الله‌ياربيگي" در اين ديدار در سخناني کوتاه گفت: خدا دشمنان ايران را نابود کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ پدر شهيد در اين جلسه گفت: حسين در حالي که مرخصي گرفته بود جمعه به عمليات شناسايي رفت و با خمپاره زخمي و به شهادت رسيد.
قلي پور، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در اين ديدار صميمي گفت: عمليات خيبر اولين عملياتي آيب و خاکي رزمندگان بود که بچه هاي قزوين خط شکن اين عمليات بودند و بسياري شهيد شدند.
شايان ذکر است در اين ديدار عباس برزگر ابراهيمي معاون راهبردي سپاه استان قزوين، حسين صلح جو و حسين غياثوند از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين، غلامرضا ابراهيمي مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري و جمعي از کاکنان اين سازمان و اداره روابط عمومي وامور بين الملل شهرداري قزوين حضور داشتند.
http://www.khatesorkh.ir/index.php?martyr_id=1939
حسينعلي الله‌ياربيگي، پنجم اسفند 1346 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش محمدعلي، راننده بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار وظيفه در جبهه حضور يافت. بيست و نهم فروردين 1365 در جزيره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسيد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.
الآن ساعت ?? : ? دقيقه شب 29 اسفند 64 است که براي شما نامه مي نويسم. مادر اگر در موقع تحويل سال در کنارت نيستم که تو را ببوسم و عيد را به تو و پدرم تبريک بگويم، با نوشتن اين نامه احساسات قلبي خود را برايت پست مي کنم.
مادر! من در هنگام سال تحويل با شليک چند گلوله به استقبال تحويل سال نو مي روم، به اميد اينکه در اين سال جديد و در ميان مردان خدا، دست به سوي خدا بردارم و دعا کنم و از تو هم مي خواهم دستانت را به طرف آسمان برداري و براي رهبر و پيروزي رزمندگان اسلام دعا نمايي، باشد که در اين عيد، نويد پيروزي هاي تازه تري براي ملت عزيزمان داشته باشيم.
 حسينعلي الله ياربيگي
 ??/??/????

 

تصاویر مرتبط