چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۳

نصرتي، رئيس کميته شهرداري‌هاي ستاد هماهنگي سفر قزوين:

کميته شهرداري‌ها پل ارتباطي شهرداران با ستاد خدمات سفر قزوين است

رئيس کميته هماهنگي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قزوين از اين کميته به عنوان پل ارتباطي ميان شهرداران با ستاد خدمات سفر استان ياد کرد.

 

رئيس کميته هماهنگي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قزوين گفت: اين کميته به عنوان پل ارتباطي ميان شهرداران با ستاد خدمات سفر استان است.
 به گزارش اداره روابط عمومي و تمور بين الملل شهرداري قزوين، مسعود نصرتي  در نشست کميته هماهنگي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قزوين که در سالن مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: شهرداري‌ها بنا به تجربيات کسب شده در سال‌هاي گذشته، اقدامات نوروزي خود را به انجام مي‌رسانند اما نياز است فارغ از تجربه بر اساس ابلاغيه وزارت کشور مبني بر نحوه خدمات‌رساني در نوروز اقدام کنند.
وي افزود: در اين ابلاغيه جايگاه ستاد تسهيلات سفر مشخص شده است و هر يک از شهرداري‌ها مي‌توانند در صورت نياز به انتقال مسائل و نکات لازم به رئيس يا دبير ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قزوين، آن را به اين کميته به عنوان پل ارتباطي ميان شهرداري‌ها با ستاد اعلام کنند تا کميته شهرداري‌ها نسبت به انتقال آن اقدام کند.
شهردار قزوين ادامه داد: پايان سال نيز جلسه‌اي در زمان مناسب و مقتضي برگزار مي‌شود تا هماهنگي‌هاي لازم در خصوص خدمات نوروزي شهرداري‌ها صورت گيرد.
نصرتي تصريح کرد: مطلوب است جلسات ماهانه مجمع شهرداران استان در زمان‌هاي ثابتي برگزار شود زيرا در اين صورت هر يک از شهرداران با برنامه‌ريزي لازم امکان شرکت در جلسات را مي‌يابد و خود را به شرکت در آن مقيد مي‌کند.
وي با بيان اينکه اين امر به حضور پررنگ‌تر و منظم‌تر شهرداران در جلسات مجمع مي‌انجامد، عنوان کرد: زمان ثابتي از استاندار گرفته شده است که از آن مي‌توان براي طرح مباحث مربوط به شهرداري‌ها بهره گرفت.
مشاور استاندار قزوين در امور شهرداري‌ها خاطرنشان کرد: در صورت برگزاري جلسات منظم و شرکت مستمر در آن ضمن آگاهي بيشتر از مسائل پيش روي شهرداري‌ها، زمينه براي انتقال اين مسائل به استانداري در جلسات ياد شده فراهم مي‌شود.
نصرتي بيان کرد: جلسات ماهانه مجمع شهرداران استان قزوين بهترين فرصت است تا در بخشي از زمان آن، اوضاع و مسائل روز شهرداري‌هاي کشور مورد بررسي قرار گيرد تا از درگيري با مسائل مشابه جلوگيري به عمل آيد.
وي اضافه کرد: همچنين برخي طرح‌هاي شهرداري‌هاي کشور لازم است پس از بحث و بررسي، در شهرداري‌هاي سطح استان بومي و عملياتي شود.
رئيس کميته هماهنگي شهرداري‌ها و دهياري‌هاي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان قزوين يادآور شد: بايد تمام مسائل مربوط به شهرداري‌هاي استان به صورت يکپارچه و از جانب تمام شهرداري‌ها مطرح شود تا اثرگذاري آن افزايش يابد.

 

تصاویر مرتبط