چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

خيابان امام خميني(ره) قزوين به صورت آزمايشي دو طرفه شد

خيابان امام خميني(ره) حدفاصل ميدان22بهمن تا چهارراه بازار از امروز به مدت 20روز به صورت آزمايشي دو طرفه شد.

 

 

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: خيابان امام خميني(ره) حدفاصل ميدان22بهمن تا چهارراه بازار از امروز به مدت 20روز به صورت آزمايشي دو طرفه شد.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: باتوجه به قرار گرفتن در روزهاي پاياني سال و فرارسيدن عيد نوروز تردد شهروندان در معابر سطح شهر به ويژه معابر منتهي به بازار که مهمترين مرکز خريد به شمار مي رود، افزايش يافته است.
 
وي اضافه کرد: به منظور دسترسي آسان تر شهروندان به بازار خيابان امام خميني(ره) حد فاصل ميدان 22بهمن تا چهارراه بازار دو طرفه شده است.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: اين امر به منظور دسترسي شهروندان به خيابان مولوي و بازار صورت گرفته است بنابراين اجازه دسترسي به ادامه مسير چهارراه بازار تا ميدان آزادي وجود ندارد.
 
عرشيان تصريح کرد: براين اساس خيابان امام خميني(ره) حد فاصل ميدان22بهمن تا چهارراه بازار از امروز به مدت 20روز به صورت آزمايشي دو طرفه است.
 
وي خاطرنشان کرد: دو طرفه شدن خيابان امام خميني(ره) براساس مصوبه شوراي حمل و نقل و ترافيک و شوراي اسلامي شهر قزوين انجام شده است.
 
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: پس از اين مدت آزمايشي نتايج حاصل از اجراي اين طرح مورد ارزيابي قرار مي گيرد تا در صورت موفقيت آميز بودن نسبت به اجراي آن در روزهاي پاياني سال اقدام شود.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط