2/21/2015

نصرتي، شهردار قزوين در جمع بانوان فرهيخته شهر تاکيد کرد؛

بهره‌گيري از توانمندي بانوان در عرصه مديريت شهري

بانوان در تحقق اهداف مديريت شهري نقش به سزايي دارند و بر اين اساس لزوم استفاده از توانمندي بانوان در عرصه مديريت شهري مهم است.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: بانوان در تحقق اهداف مديريت شهري نقش به سزايي دارند و بر اين اساس لزوم استفاده از توانمندي بانوان در عرصه مديريت شهري مهم است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در اولين جلسه هم انديشي با بانوان فرهيخته شهر با تاکيد بر اينکه اين جلسات هم انديشي بايد ادامه داشته  باشد، افزود: اعتقاد دارم با توجه به اينکه نيمي از جامعه را زنان تشکيل مي‌دهند، بانوان در تصميم گيري‌ها و برنامه ريزي‌ها تاثير گذار هستند.
شهردار قزوين افزود: بايد تلاش شود تا از ظرفيت اين جلسه هم انديشي در راستاي تحقق اهداف مورد نظر بهره‌برداري کنيم.
نصرتي بيان کرد: با توجه به اينکه شهر متعلق به همه است مديريت شهري تلاش کرده است تا همه فعاليت هاي خود را با مشارکت انجام دهد و به شدت به اين موضوع حساس مي‌باشد.
اين مقام مسوول گفت: کارهاي دستوري در يک دقيقه انجام مي شود اما کارهاي هم انديشي نياز به زمان دارد.
وي گفت: حضور و استفاده از بانوان در مديريت شهري با سپردن پست هاي کليدي در شهرداري قزوين اثبات شده است.
شهردار قزوين افزود: بايد تلاش شود با هم انديشي مشکلات موجود در شهر را حل کرد نه اينکه بخواهيم با ارائه طومار و تشنج فضا و ادبيات نامناسب به بيان مشکلات بپردازيم.
وي گفت: در جلسات هم انديشي بايد خطاها در مديريت کم شود به طور مثال اگر گفته مي شود پياده راه خيام تاثر منفي در امنيت شهروندان دارد بايد تلاش کنيم با ارائه راهکار اين موضوع حل شود نه اينکه کل طرح را از بين ببريم و بگويم هيچ تاثير مثبتي نداشت.
در ادامه جلسه بانوان حاضر در جلسه به بيان ايده‌ها، پيشنهادات و مشکلات پرداختند.
گفتني است؛ ارتقاء کيفيت فضاهاي شهري مورد استفاده بانوان، اختصاص فضاهاي تبليغاتي براي بانوان، تشکيل اتاق ايده زنان، حمايت از زنانم محروم، ارتقاء کيفيت گرم خانه زنان، توجه به نظرات زنان در اجراي پروژه ها، تشکيل فرهنگ سراها براي بانوان، حمايت از اشتغال بانوان به خصوص در زمينه شيريني هاي سنتي و تعريف پروژه هاي اقتصادي و مشارکتي مختص بانوان ار موضوعات مهم مطرح شده در اين جلسه بود.
پايان پيام

 

related images