2/21/2015

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

منطقه سه شهرداري قزوين به 92 پيام مردمي پاسخ داد

سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در بهمن ماه سال جاري به 92 پيام مردمي پاسخ داده است.

 

عبدالعلي دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 اين منطقه در بهمن ماه سال جاري به 92 پيام مردمي پاسخ داده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: در مدت زمان ياد شده 17پيام درخواستي در ناحيه مهديه اجرايي شده است.
وي بيان کرد: همچنين در مدت زمان ياد شده از ناحيه مينودر 25پيام درخواستي اجرايي شده است.
وي تصريح کرد: در اين مدت نيز 29 مورد درخواست از سوي اجرائيات اين منطقه اجرايي و 24 مورد درخواست در دست اجرا مي‌باشد و 17 مورد از طريق تلفن و حضوري پاسخ داده شده است.
دربندي‌زاده گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 درباره روکش آسفالت، لکه‌گيري، ترميم ترانشه، پياده‌روسازي، سد معبر و تخلفات ساختماني بوده است.
اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با پيمودن مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.
پايان پيام

 

related images