شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۰۲

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 346 پبام مردمي

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين از پاسخگويي سامانه137 اين منطقه به 346 تماس در بهمن 93 خبر داد.

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در بهمن 93 با سامانه 137 منطقه2 شهرداري 346 تماس گرفته شده كه 160مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سدمعبر اصناف و دستفروشان بوده است.
به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان 92 مورد تماس شهروندان مربوط به آسفالت، مرمت، لکه گيري و نگهداري معابر بود .
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي افزود: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل گردد كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است؛ از 346پيام دريافت شده به 292پيام رسيدگي واقدام شده و54پيام در دست بررسي مي باشد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط