2/9/2015

همسرشهيد و مفقود الاثر محمد مجدي:

خودش خواست مزارش پنهان باشد

2 ماه بود ازدواج کرده بوديم که در نماز مغرب و عشا گريه مي کرد گفتم چرا گريه مي کني گفت دلم براي فتطمه زهرا تنگ شده است مي خواهم مثل ليشان قبرم مشخص نباشد.

 

همسر شهيد و مفقودالاثرمحمد مجدي گفت: 2 ماه بود ازدواج کرده بوديم که در نماز مغرب و عشا گريه مي کرد گفتم چرا گريه مي کني گفت دلم براي فتطمه زهرا تنگ شده است مي خواهم مثل ليشان قبرم مشخص نباشد.
فرج اله فصيحي رامندي، از فرماندهان دفاع مقدس و عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در اين ديدار صميمي گفت: عمليات محرم سه مرحله بود که مرحله اول تصرف ارتفاعات 400 مرحله دوم تصرف يک شهرک بود و مرحله سوم بايد توي عمق مي رفيتم که ما به داخل قلب دشمن رفتيم و با اشتباه آنقدر جلو رفتيم که به توپخانه دشمن رسيديم و فردا مجبور شديم برگريدم و چون منطقه داراي رمل و ماسه بادي بود براي همين ممکن است پيکر برخي شهدا پيدا نشده توسط رمل و ماسه پوشيده شده باشد.
محمدرضا صديقي، از فرماندهاي دفاع مقدس و عضو شوراي اسلامي شهر نيز گفت:  در مرحله سوم وقتي داشتيم به قلب دشمن پيشروي مي کرديم آيته " و جعلنا ..." مي خوانديم و به جاي سه کيلومتر 8 کيلومتر رفته بوديم دشمن فکر کرده بود ما خط را شکستيم و نزديک توپخانه شديم خط استقرار نيروهايش را منهدم کرد .
شايان ذکر است در اين ديدار صميمي فرج اله فصيحي رامندي، محمد رضا صديقي و علي صادقي نيارکي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، حقايق پور مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان، عباس برزگر ابراهيمي جانشين فرماندهي سپاه استان، حسين عمويي مديرعامل سازمان ميادين شهرداري، غلامرضا ابراهيمي مدير عامل سازمان آرامستان هاي شهرداري، اسماعيل عرشيان مدير عامل سازمان ترافيک شهرداري، اصغر اله ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري قزوين و ... حضور داشتند.

 

محمد مجدي،سي و يکم تير 1324 در شهر قزوين به دنيا آمد. پدرش قاسم (فوت1356) جگرفروش بود و مادرش عاتقه نام داشت. تا پايان دوره ابتدايي درس خواند. بنا و معمار بود. ازدواج کرد و صاحب شش دختر شد. از سوي بسيج در جبهه حضور يافت. هفتم دي 1361در عين‌خوش توسط نيروهاي عراقي به شهادت رسيد. اثري از پيکرش به دست نيامد.

 

related images