دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۰

عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

پيش طراحي 600مترمربع تابلوي راهنماي مسير قزوين آغاز شد

پيش طراحي 600مترمربع تابلوي راهنماي مسير قزوين به منظور نصب در تقاطع هاي غيرهمسطح قدس، خليج فارس و امام رضا(ع) آغاز شد.

 

اسماعيل عرشيان، مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پيش طراحي 600مترمربع تابلوي راهنماي مسير به منظور نصب در تقاطع هاي غيرهمسطح قدس، خليج فارس و امام رضا(ع) آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: يکي از مأموريت هاي ذاتي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي مسير در نقاط مختلف سطح شهر است.
وي اضافه کرد: وجود تابلوهاي مسير در راهنمايي شهروندان و مسافراني که وارد شهر مي شوند، نقش مهمي ايفا مي کند.
مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين ادامه داد: براين اساس پس از احداث تقاطع هاي جديد و يا توسعه شهر اين سازمان نسبت به طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير جديد متناسب با تغييراتي که در شهر رخ داده اقدام مي کند.
عرشيان عنوان کرد: باتوجه به احداث تقاطع هاي غيرهمسطح قدس، خليج فارس و امام رضا(ع) اين سازمان موطف شده نسبت به طراحي تابلوهاي راهنماي مسير اين تقاطع ها اقدام کند و براين اساس پيش طراحي ايند تابلوها آغاز شده است.
وي تصريح کرد: تابلوهاي راهنماي مسير براي اين سه تقاطع به متراژ 600مترمربع است که هرزمان هريک از اين تقاطع ها به بهره برداري رسيد، تابلوي راهنماي مسير آن ساخته و نصب مي شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد: پيش طراحي تقاطع هاي ديگري که در سال آينده در سطح شهر قزوين کليد مي خورد نيز تا پايان سال جاري توسط سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين انجام مي شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط