2/8/2015

فدايي فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين:

با مشارکت شهروندان برنامه هاي عمراني شتاب بيشتري خواهد گرفت

شهرداري به منظور رفع مشکلات شهروندان به صورت مجدانه پيگير توسعه شهر و تسريع درخدمات رساني مجموعه مديريت شهري به مردم مي باشد.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين اظهار کرد: شهرداري به منظور رفع مشکلات شهروندان به صورت مجدانه پيگير توسعه شهر و تسريع درخدمات رساني مجموعه مديريت شهري به مردم مي باشد.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر اظهار کرد: اتمام پروژه هاي نيمه تمام ، تملک املاک واقع در طرح هاي عمراني و مطالعه و طراحي پروژه هاي جديد از اولويت هاي کاري شهرداري اين منطقه است .
وي تصريح کرد: شهرداري بايد بيش از پيش صرفه جويي را در رأس امور خود قرار دهند و با کاهش هزينه هاي جاري و افزايش بودجه هاي عمراني و با جلب مشارکت بخش خصوصي و همچنين با اجراي طرح هاي بزرگ عمراني به توسعه و آباداني منطقه شتاب بخشد .
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: از تمام پتانسيل ها و ظرفيت هاي قانوني براي توسعه منطقه و تسهيل در خدمات رساني به شهروندان استفاده خواهد شد.
فدايي فر ارتقا سطح خدمات رساني و برنامه ريزي براي ابعاد مختلف زندگي شهروندان را ضروري دانست و اظهار اميدواري کرد:  با ايجاد بستري مناسب و مشارکت بيش از پيش شهروندان و اهتمام مجموعه شهرداري و با بهره گيري از تمام ظرفيت ها، شاهد رفع محروميت و تغيير در چهره منطقه خواهيم بود.
پايان پيام

 

related images