شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۱۸

صالحي،کارشناس پارکينگ سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

تجهيز پارکينگ مهر و ماه در قزوين با اعتبار يک ميليارد ريال

به منظور آماده‌سازي پارکينگ طبقاتي مجتمع تجاري مهر و ماه در 9 طبقه با ظرفيت 760 فضاي پارک اعتباري بالغ بر يک ميليارد ريال نياز است.

 

سپيده صالحي، کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به منظور آماده‌سازي پارکينگ طبقاتي پروژه مهر و ماه در 9 طبقه و ظرفيت 760فضاي پارک اعتباري بالغ بر يک ميليارد ريال نياز است.
 
به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، سپيده صالحي افزود: پروژه تجاري مهروماه در زميني به مساحت سه هزار و225متر مربع و با زيربنايي حدود39هزار مترمربع در خيابان بوعلي و بين دو مرکز تجاري قزوين در دست اجراست.
وي اضافه کرد: حجم سرمايه گذاري در ساخت اين پروژه حدود 30 ميلياردتومان است.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: کليات پروژه در تعريف اوليه شامل 4 طبقه تجاري در طبقات زير زمين اول، همکف، اول و دوم و 7 طبقه پارکينگ در طبقات 3 تا 9 و نيز يک طبقه شامل انباري تجاري، سرويسهاي بهداشتي، تاسيسات و نمازخانه در طبقه  زير زمين دوم است.
صالحي تصريح کرد: آورده شهرداري در پروژه مهروماه زمين، مجوزات، پروانه ساختماني و سهم آن از زيربنا 6 طبقه معادل حدود19هزارمترمربع پارکينگ عمومي طبقاتي و يا 760 واحد پارکينگ است.
وي گفت: پس از معرفي شرکت عمران و سازندگي استان قزوين به عنواي مجري پروژه و بازديد از محل اجراي پروژه مقرر شد عمليات نازک کاري پارکينگ ها، کليه تجهيزات ايمن سازي، خط کشي، نصب علائم و تجهيز به سيستم مديريت مکانيزه با تأکيد بر موقعيت مکاني پروژه و رعايت حداقل توقف در هنگام ورود به پارکينگ توسط سازمان ترافيک صورت گيرد.
کارشناس پارکينگ سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به اعتبار مورد نياز براي اجراي بخش پارکينگ اين پروژه که بر عهده سازمان قرار گرفته است،  خاطرنشان کرد: هزينه تجهيز و بهره‎برداري کامل از پارکينگ ماه و مهر با ظرفيت 760 واحد پارکينگ در 9 طبقه ومجهز به سيستم ورود و خروج مکانيزه و همچنين اجراي خط کشي کف و نصب علائم هدايت کننده هزينه اي بالغ بر يکصد ميليون تومان برآورد شده است.
صالحي يادآور شد: بنا به اظهارات سرمايه گذار اين هزينه در توافق في مابين ديده نشده و بر عهده شهرداري مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط