2/5/2015

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشتازي سامانه‌ 137 سازمان پسماند شهرداري در جلب رضايت شهروندان

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در دي ماه سال جاري رتبه نخست جلب رضايت شهروندي را در پاسخگويي به درخواست هاي مردمي در سامانه 137 به خود اختصاص داد.

 

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در دي ماه سال جاري رتبه نخست جلب رضايت شهروندي را در پاسخگويي به درخواست هاي مردمي در سامانه 137 به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: اقدامات و فعاليتهايي که در شهرداري صورت مي گيرد در منظر نگاه مردم است و بهترين قضاوت کننده بر فعاليتهاي ما جامعه است در نتيجه کارکردهاي ما بايد به گونه اي باشد که مشتري اول و مخاطب اصلي که شهروندان هستند راضي باشند.
وي از ثبت بيش از 3959مورد تماس با سامانه 137 و1734تماس تلفني و مراجعه حضوري شهروندان به روابط عمومي سازمان  در 10 ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: مجموع بازخوردهايي که در خصوص مطالبات، انتقادات و پيشنهادهاي شهروندان از طريق سامانه 137 پيگيري مي‌شود، نشان‌دهنده سير صعودي رضايت مندي شهروندان از پاسخگويي به در خواست هاي آنان توسط سازمان مديريت پسماند در ده ماه گذشته است که اين ميزان، نسبت به ده ماه مشابه سال گذشته افزايشي چشم گير داشته است.
وي با تاکيد بر اينکه حدود 70   درصد از پيام ها به سامانه 137 جلب رضايتمندي شهروندان را به همراه داشته است خاطرنشان کرد: ازسه هزارو نهصدو و پنجاه و نه پيام ثبت شده در سامانه 137 سازمان ،تعداد 891 پيام درخصوص جمع آوري و حمل زباله ، 838 پيام در حوزه رفت و روب و454 پيام در رابطه با جمع آوري پسماند هاي عمراني و ساختماني بوده و مابقي آن به ديگر فعاليت هاي سازمان اختصاص داشته است.
اين مسئول در ادامه تصريح کرد: در ده ماه گذشته سال جاري  سازمان مديريت پسماند بالاترين رتبه را درکسب رضايت شهروندي داشته  است.         
منتظري کاهش مراجعات حضوري و صرفه‌جويي در وقت و هزينه را از جمله مزاياي سامانه 137 خواند و گفت: علاوه بر اين، مجموع موضوعات مطرح شده در اين سامانه، مي‌تواند به عنوان يک بانک جامع اطلاعاتي در حوزه مسايل شهروندي، مورد توجه برنامه‌ريزان و کارشناسان مسايل شهري قرار گيرد.
وي سامانه 137 را يکي از بزرگترين و گسترده ترين سامانه ها در تکريم ارباب رجوع و ارائه خدمات برشمرد و ابراز اميدواري نمود که با انجام پيامها به نحو احسن سطح رضايتمندي شهروندان ارتقاء يابد.
منتظري مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خدمت به مردم را عبادت عنوان کرد و گفت: خدمت رساني مطلوب، از اهداف اصلي سازمان است که با راه اندازي سامانه 137 و با مشارکت مردم روز به روز به اين هدف نزديکتر مي شويم.
منتظري عنوان کرد:اطلاع رساني صورت گرفته در سطح شهرجهت افزايش سطح آگاهي و فرهنگ عمومي وترويج فرهنگ شهرنشيني از سويي و سرعت عمل  و حضور به موقع عوامل اجرايي سازمان در تحقق درخواست هاي شهروندان از سوي ديگر، در افزايش سطح رضايت مندي شهروندي و تشويق آنان در  مشارکت و همسويي با سياست هاي کاري سازمان بسيار موثر بوده است.
وي اظهار داشت: وظيفه قانوني و شرعي ما است که در قبال درخواستها و مشکلات مردم مسئول و پاسخگو باشيم.
وي در پايان افزود: با توجه به تدابير شهردار محترم مبني بر آسايش و آرامش شهروندان در آستانه سال نو، طرح استقبال از بهار و تمام فعاليتهاي خدماتي را با جديت و اهميت بالا به انجام خواهيم رساند  تا شهروندان و مسافران نوروزي از تعطيلات نوروز ،در شهري پاکيزه و بدون هيچگونه آلودگي لذت ببرند.

 

related images