کاشيپزها، مديرعامل سازمان تاکسيراني قزوين عنوان کرد؛
رسيدگي به 75 شکايات در سازمان تاکسيراني قزوين
واحد رسيدگي به شکايات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين به 75 مورد از شکايات مردمي در دي ماه سال جاري رسيدگي کرد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: واحد رسيدگي به شکايات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين به 75 مورد از شکايات مردمي در دي ماه سال جاري رسيدگي کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين؛ مصطفي کاشيپزها افزود: يکي از واحدهاي فعال سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين واحد رسيدگي به شکايات مردمي است که رسيدگي به شکايات مردمي را به صورت روزانه پيگيري مي کند.
وي اضافه کرد: در اين راستا در دي ماه سال جاري 75مورد شکايت از سوي شهروندان قزويني به سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيد که پس از رسيدگي آنها حکم مربوط به هر يک از اين شکايات صادر و اجرا شد.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين عنوان کرد: عمده اين شکايات مربوط به دريافت کرايه اضافه توسط تاکسيرانان و برخورد نامناسب تاکسيرانان با شهروندان بود.
کاشي پزها با تأکيد براينکه رسيدگي به شکايات حقوقي در حيطه وظايف اين سازمان قرار ندارد، تصريح کرد: بخشي از شکايات مردمي که به واحد رسيدگي به شکايات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گزارش شده شکايات حقوقي است که رسيدگي به آن ها در حيطه وظايف سازمان نيست.
وي خاطرنشان کرد: از شهروندان قزويني تقاضا ميشود شکايات حقوقي از قبيل چک برگشتي تاکسيرانان، درگيري، تصادفات و مواردي از اين قبيل که در حيطه وظايف سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين قرار ندارد، از طريق مراجع قضايي پيگيري کنند.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين با اشاره به اينکه شماره تلفن 2348 داخلي 110و شماره پيامک 30007133براي اعلام شکايات شهروندان فعال است، يادآور شد: براين اساس سازمان تاکسيراني از شهروندان قزويني تقاضا دارد اگر تخلفي از تاکسيرانان تحت نظارت اين سازمان مشاهده کردند به مسئولان سازمان منتقل کنند تا در اسرع وقت موضوع مورد پيگيري قرار گيرد.
پايان پيام