1/29/2015

در حكمي از سوي شهردار قزوين؛

باباپور، مشاور شهردار قزوين در امور بين‌الملل شد

هومن باباپور به عنوان مشاور شهردار قزوين در توسعه ارتباطات ملي و امور بين‌الملل، قائم مقام مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين و نماينده شهردار قزوين در کارگروه "قزوين +20" منصوب شد.

 

در حكمي از سوي شهردار قزوين، هومن باباپور به عنوان مشاور شهردار قزوين در توسعه ارتباطات ملي و امور بين‌الملل، قائم مقام مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين و نماينده شهردار قزوين در کارگروه "قزوين +20" منصوب شد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ در حكم انتصاب مشاور شهردار قزوين در توسعه ارتباطات ملي و امور بين‌الملل آمده است؛ اميد است با توکل به الطاف خداوند متعال و همکاري صميمانه کليه معاونين و مديران، بر اساس ضوابط، مقررات و سياست ديپلماتيک کشور عزيزمان ايران در جهت توسعه و ارتقاء جايگاه شايسته شهر قزوين در سطح ملي و فراملي موفق و مويد باشيد.
در اين گزارش آمده است؛ همچنين در حکمي ديگر از سوي شهردار قزوين هومن باباپور به عنوان قائم مقام مرکز آموزش علمي کاربردي شهرداري قزوين منصوب شده است.
در اين حکم آمده است؛ اميد است با توکل به الطاف خداوند متعال و رعايت کليه قوانين و مقررات و همکاري صميمانه کليه همکاران آن مرکز، در جهت توسعه و ارتقاء جايگاه آموزشي مرکز آموزش علمي و کاربردي شهرداري قزوين، موفق و مويد باشيد.
همچنين شهردار قزوين در حکمي ديگر هومن باباپور را به عنوان نماينده خودشان در کارگروه قزوين +20 منصوب کردند.
پايان پيام
 

 

related images