1/28/2015

فدايي فر، مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

دريافت 18 ميليارد ريال عوارض در منطقه يک شهرداري قزوين در پاييز امسال

شهروندان منطقه يک شهرداري قزوين در پاييز امسال بالغ بر18ميليارد ريال عوارض پرداخت کردند.


مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: شهروندان خوش حساب منطقه يک شهرداري قزوين بالغ بر18ميليارد و600ميليون ريال در پاييز امسال عوارض پرداخت کردند.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ کيومرث فدايي فر افزود: مديريت شهري براي برقراري زندگي آرام و روان براي شهروندان در تلاش است و اميدواريم معضلات موجود در شهر را با کمک مردم به حداقل ممکن برسانيم.
وي با اشاره به اينکه تامين منابع مالي در شهرداري ها يک چالش اساسي به شمار مي آيد، اظهار کرد: از دهه 60 که منابع مالي شهرداري از دولت جدا شد، قرار بود درآمد پايداري براي شهرداري ها در نظر گرفته شود ولي اين امر تاکنون محقق نشده است.
مدير منطقه يک شهرداري قزوين تصريح کرد: شهرداري در اين زمينه فعاليت هاي بسياري انجام داده و علاوه بر اينکه دست همکاري به سوي مردم دراز کرده است در تلاش بوده که درآمدهاي خود را محقق کند.
فدايي فر تاکيد کرد: در حال حاضر مديريت شهري با چالش هاي بسياري مواجه است که بدون داشتن ارتباط دوسويه با مردم نمي توان بسياري از آن ها را برطرف کرد.
وي يادآور شد: مديريت شهري براي برقراري زندگي آرام و روان براي شهروندان در تلاش است و اميدواريم معضلات موجود در شهر را با کمک مردم به حداقل ممکن برسانيم.
پايان پيام

 

related images