سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۰۷

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

زباله هاي حجيم، رايگان در شهر قزوين جمع آوري مي شود

با مشارکت شهروندان زباله هاي حجيم به صورت رايگان از درب منازل شهروندان قزويني جمع آوري مي شود.

 

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: با مشارکت شهروندان زباله هاي حجيم به صورت رايگان از درب منازل جمع آوري مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين، مجتبي منتظري افزود: با عنايت به نزديک شدن به ماه هاي پاياني سال و بيرون گذاشتن وسايل فرسوده مانند کمد، ميز، صندلي و ...از منازل ،طبق سنوات گذشته طرح جمع آوري و حمل رايگان پسماند هاي حجيم در دستور کار واحد تفکيک در مبداء سازمان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: با توجه به اينکه بيرون گذاشتن زباله هاي حجيم در محيط اطراف منازل و معابر باعث آلودگي بصري مي شود،سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن هماهنگي با بخش خصوصي در حوزه تفکيک در مبداء و با مشارکت و همکاري شهروندان از پازدهم بهمن ماه اين طرح را در سطح شهر به اجرا خواهد گذاشت .
وي با اشاره به رعايت فرهنگ شهروندي واحترام به حقوق يکديگر که همواره مورد سفارش تعاليم ديني بوده است خاطر نشان کرد:حفاظت از محيط زيست ، از جمله حقوق شهروندي و وظيفه همگاني است که حق نداريم اقدام به نابودي آن کنيم و تفکيک زباله يکي از راههاي جلوگيري از نابودي آن است.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين ضمن دعوت تمامي شهروندان به مشارکت در اجراي هر چه بهتر تفکيک زباله در مبداء گفت: سامانه 137 ،سامانه پيامکي درج شده بر روي مخازن طرح تفکيک در منازل(10003940)و شماره تلفن هاي 33676986 و33686581در اختيار شهروندان قرار گرفته تا در صورت لزوم جهت جمع آوري و حمل زباله هاي حجيم تماس حاصل نموده و از خدماتي که براي شهروندان در نظر گرفته شده بهره مند گردند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط